środa, 22 sierpnia 2012

O MNIE

FOTOKAJA to nietuzinkowa fotografia artystyczna. 
Zajmuję się przede wszystkim fotografią dziecięcą, gdyż dzieci są dla mnie bardzo ważne, a uchwycenie ich uśmiechu to dla mnie jak milion dolarów. Fotografuję od dawien dawna, ale odkąd sama posiadam dwójkę maluchów, stało się to moją pasją. Specjalizuję się także w sesjach rodzinnych i dla kobiet w ciąży. 
Staram się przede wszystkim, aby moi modele, zarówno dzieci jak i dorośli, podczas sesji czuli się komfortowo - dlatego zależy mi na spędzeniu kilku godzin z moimi modelami, aby się ze sobą oswoić. Może to być popołudnie w parku na spacerze, albo w Waszych pomieszczeniach. Potowarzyszę Wam w codziennym życiu, poznam wasze uśmiechy, a potem pyk myk cyk i już będą uchwycone niezapomniane chwile w jak najbardziej naturalnych sytuacjach, albo takich pięknie zaaranżowanych. Przy użyciu naturalnego światła, aby nie stresować maluchów/dorosłych błyskami fleszy. 
Fotosesje mają być dla obu stron wspaniałą zabawą oraz piękną pamiątką. 

Zapraszam do obejrzenia mojej galerii zdjęć.